четвртак, 3. март 2016.

OCO-Outfitovi clanova Ocene

Danasssss   preobrazujem CelebJasna.
Jako dam je dugo trazila i nasla njen danasnji 3.3.2016 outfitovi.Slika je ispod .

Pre//Posle
PRE:Prelepa nijansa dark red haljine svidja mi se unihop .Ali ocena je 8.9/10 Zato sto cipele nisu bas najlepse ali su ipak dobre i da jos jedna zamerka lak na noktima se nimalo neslaze ali mislim da je kombinacija jko lepa i prikladna za vecernji izlazak bas je lepa,jako  mi se dopada njen odabir.
POSLE:Ja obozavam sorticice i majce iznad pupka.Mene to prosto ocarava.Meni je ocena za ovo 10/10 mislim da sam perfektno uradila.Majca je prelepa i prelepo se slaze uz sortcic.Patike odlicno izgledaju uz sve ovo znam samo njihovu cenu 10sd ali drugo neznam.Cak se i lak slaze odlicna kombinacija jako je privlacna.A njen make-up se takodje slaze uz obe kombinacije slika izpod.
Iskreno makup joj je super samo te mindjuse ali makeup joj je 8.8/10 bas zbog tih sitnica.Ali ako bolje pogledate ispod te sminke krije se lepo baby lice.(Slika ispod)
Nisam skinula sve ali sam skinula skoro sve sa ove lutke.
Moj make-up je onako spontan i slobodan pogresila sam sa odabirom kose ali mi bagova komp pa se ugasio pa mi je ovako ostala.Ocena 8.9/10Ili 8/10 ali meni je privlacno i preslatko bi se slagalo sa mojim outfitom uporede.Ove dve bi se slagale .xoxoTamara

Нема коментара:

Постави коментар