четвртак, 3. март 2016.

ODO-Ocene Danasnjih Outfitova

Danas sam otisla i videla neku devojku Ladymarina123 i odlucila oceniti njen outfit.
                                                                                  PRE///POSLE
Nisam promenila nista sem sto sam sklonila torbu i majcu njen outfit je 9.5/10Zbog tetovaze koja prelazi preko torbe pa deluje fejk.Ja sam njen outfit promenila skinuvsi majcu mislim da je 9/10 posto je njen outfit lepsi ali ja mislim da moj jako dobar zbog torbe ali okej vidi se razlika.Ali njen mak-up se nimalo neslaze.Slika ispod
Previse je natovareno moja ocena 4.5/10 nije nesto specijalno ali neni je okej samos to boja je uzasna uopste se nelaze sa outfitom ali ok.Kada sam joj skinula sminku nisam mogla da verujem
Evo da je na bez sminke samo dodala maskaru i senku bila bi cista 6/10.
Ali nije inace bez sminke izgleda nekako smesno/simpaticno ali zbog razlike vidite kako je smesno.Ja sam malo promenila make-up.
Moj make-up je mozda 9.5/10 ili 10/10 nisam sigurna ali mislim da je prelep makeup i da moze da se kombinuje.
Cotton Candy Limpstick 8sd
White Collaction Eyepencil 6sd
Volumizing Mascara 3sd
Langthening mascara 2sd
To sam samo koristila evo uporeda.
xoxoTamara

Нема коментара:

Постави коментар